2017-08-25

Apám

Apám, ma hatvan éves,
és a világon senki nem tudja
ezt, csak ő és én!

Igazán csak ő él, meg én, és a fiam.
Más nem volt, nem lesz. Vagyunk,
hárman a világnak, egy sorsa.

Mindig ennyien, az országnak,
ami ott fenn van, és talán
ránk is vár, amit senki nem talál,

Mindig ennyien, az országnak,
ami ott fenn van, és ránk is vár,
és senki nem ront el, talán,

Mindig ennyien, az országnak,
ami ott fenn van, és ránk is vár,
és senki nem ront el: ágyúszó, jégvarázs.

Én sorsodba jöttem tavasszal, és megyek,
utánam jönnek, miattad ők. Gyermek,
fiú, férfi, a Mennyországig, ezek.

Jó Volt Melletted Felnőni, Megöregedni, 
Elmondani, hogy az Ég Magas.
bár azt mondják, ez nem igaz!

...ott jártak, ők, a repülők,
benne ültem, én is láttam. 
Apám, ne félj! Igaz.

Fiad, Ruben.
Fiam, Simon, Ábel,
és Virág.