2007-12-12

Tél andalógia

álmese Hóalatt szotlan Hóalatt toban Alszik a beka Uszik a csali Alszik a beka Halott lakodalom Táncol halom Görbe tűn Tűn után Csak az exibicionista hölgyhal látja a halász árnyékát és újra fejét veri jégbe üti hal-méltóságát A természet fedele a természet rendje a természet menete a természet néma halála apró idióta hangok a hótakart lapualatt, még őszről amin a síléc megakad De a torzomborz medvehorkolások betakarják ezt a Rügyig. Tél Apám tele már nem az igazi én meg nem tudhatom az milyen volt Nekem igy is szép, lucskosan, félig-fehéren, és majdnem hidegen nem aggaszt a fütésszámla de apám didereg ha meglátja Heródes tele A tél piac A tél piac A tél pénz A lét kard. évszak Télből az őszbe Hóból a ködbe Hidegből esőbe Fagyból a dérbe Télből az őszbe fordúltam Hóból a ködbe jűtottam Hidegből esőbe az esőbe értem Fagyból a dérbe olvadtam Mint az ember lusta álma Kicsit rosz de inkább a kicsit kicsibben rosz Történjek no de az évszaknak nincsen embere mint az embernek évszaka… jegzoknit húzok meg kesztyüt ha már újjat nem húzhatok s elszánkózom a naptárt. Világok a télben Kisajátított boldogság melegség takaró tea templom, és majom történések útcavilágos szülétsnap. a képben még szemét szag kering körülötte terjeng igazán, egy koldusalacsony tepmlomlakó -megfagyott ujjait bal kezén amputálták valamelyik kórházban persze ez csak vers… csak a téli hírekben történhet három hordó boldogság alatt: megfagyott megHalott amikor megint az irodairam s nem érünk meghallani a hirket, ami történik nemcsak Télen. Tél SzeretTél, KeresTél, SzenvedTél, Szerettem, kerestem, szenvedtem. Melegedtél nem fáztam, Melegedtem nem fáztál, Melegedtünk nem fázunk! tél-fehér Teljesen megszépültél fehér vagy mint a tél Teljesen megújultál s mint télután fehér vagy Teljesen kicserőlédtél mint a fehér után a tél Teljesen megváltoztál mint a tél fehér vagy