2007-06-13

szükség, állapot, helyzet

van párnám takaróm magam melege tüze szükségem van Istenre de jól vagyok ezt nézd nincsen egyebe mint betege húsa vagy csak lelke sem szüksegük van Istenre én ismerlek is nekem van is már csak többet ismerni már csak többet akarni tudhatok. van ahol Nincs hol a semmi már kincs az én kidobott semmiim... habzik illatozik a vizem van ha cseppen valami büszkeségből önkéntesből az a túlélni korty egy valakinek ott van szükség Istenre mint rosz fogukra cérnával kihúzni úgy életüket elsemmizni azoknak igazán szükségük van Rád, nyavajgok sajnáltatom többletelvesztésem. mint hübele vagy rózsátlilát látni tübele szerekkel a legjobb hivatás elmérgezni az életet ott van igazán szükség Istenre, boszankodom hogy ottmaradt a csipa. a béke helyett réke féke méke déke minden más pótlékszó helyetbesíti ezt vagy puska meg robban ott van szükség az Istenre, ráordítok a telefonomra mert dél és kelt. Jobban elfogyott a messzi ha volt is mint Mátyás királyban az ökör szarváig csak magamat látom orromra fagyott tükörben egy kisUra(n)t az élők közt -miért, kit fog zavarani ha nem lesz a négerben lakó a sorstalan vagy én annak ide Isten ide férsz-e még? (nagyobb szükseg mint az enyém....:)